tirsdag 14. april 2009

Ny dag, uante hendelser

SÅ var den første undervisningsdagen etter påske over. Det vil si, den ble vel ikke helt slik jeg hadde regna med...Og for så vidt var det helt greit. For akkurat som jeg hadde mistanke om både i går kveld og i dag tidlig, så hadde det blitt surr med vikaren vi skulle hatt, så dermed ble det ikke noe undervisning i dag!!! Det passa meg i grunnen ypperlig at jeg kunne bruke dagen til eksamenslesing av alle slag. Og jeg var ikke veldig innstilt på to timer med historisk barne- og ungdomssosiologi...Riktignok hadde jeg det ganske artig de minutta vi faktisk var i auditoriet da:p...Hehe...

Så dermed ble resten av dagen brukt på biblioteket, med all fokus på filosofihistorien...Egentlig veldig spennende, men absolutt ikke noe jeg føler jeg har kontroll over enda (til tross for at jeg har vært igjennom det før)...

Men...skal vel kanskje tilstå at ikke alle tankene mine var hos Descartes, Lock og Kant. Må vel innrømme at tankene vandra litt rundt omkring...bokstavlig talt. Ikke helt sikker på om det er den beste måten å lade opp til eksamen på, men det er i alle fall den beste måten å bli fullstendig hyper på!!!:P...I alle fall når du gjentatte ganger får mer kjøtt til tankene dine enn du egentlig hadde forventa. Men men....jeg skal ta det med ro. For såååå spennende var det egentlig ikke:p....

Generelt har jeg en tendens til å være hyper på tisdager. Det kan ha noe å gjøre med hvem jeg omgås med den dagen, men jeg må nok si jeg mistenker frk Bradshaw for å stikke av med tankene mine på mandagskvelder. Har virkelig en tendens til å la meg bli "Carried away".ELSKER den serien...(Men skoboksen har jeg fremdeles ikke skaffa meg:( ...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar