onsdag 22. april 2009

Siste innspurt før avreise...

Det nærmer seg stadig dagen for avreise til Roma. På ett vis er det vel og bra, men på den andre sida er det katastrofe!!!...Oppgaven min er fremdeles på ca. 5 sider og fortsatt gjenstår minst 15 sider...men den skal li ferdig i tide altså! Er bare det at det er fire andre eksamener som en skal i gjennom før en kommer så langt. Og som om ikke det var nok, så har jeg stressa byen rundt i dag for å få tak i de siste tinga som jeg må ha til turen...Og tusen takk til alle de som godt kunne sagt fra LITT før hva slags papirer og ting jeg bør ha med meg. Men for all del, jeg er glad noen i det hele tatt sa fra....Nå har jeg til og med fått ny minnebrikke til kameraet mitt også, så nå kan jeg nesten ta alle de bilda jeg vil!!!

Så nå slapper jeg av med en is...i noen minutter før det er tilbake til oppgaveskrivinga. Må få ned i alle fall et par sider til i dag. Men trur nok det blir en tur ut i sola etter hvert også...Må nesten få tatt noen ekstra steg i dag også...Hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar